top of page

התערוכה תוצג ביריד "צבע טרי" בין 1-8 ביולי 2024.
אוצרת התערוכה: איריס אלחנני 


התערוכה "אוצרות העוטף" מציגה את יצירותיהם של אמנים ואמניות החיים בישובי וקהילות הנגב המערבי (עוטף עזה).  היצירות לוכדות את הנוף הנגבי, החיים הכפריים והעירוניים הייחודיים למקום, את הדמויות והאנשים- האוצרות האמיתיים של האזור לפני ואחרי אוקטובר 2023.
מהיצירות ניבטת השלווה והתמימות המאפיינות חבל ארץ זה ולצידן הכאב, הזוועה והטרגדיה שניפצה באחת את הפסטורליה הירוקה וקטעה את רצף החיים בקהילות בנגב המערבי. 
התערוכה "אוצרות העוטף" היא מחווה לניסיון העדין והרגיש להמשיך וליצור. לחוסן הקהילות, לבחירה לשוב לחיות ולבנות ביחד, להמשיך ליצור, לנחם ולהיאבק שלא להישכח ולהזכיר לכולם שלא כולנו עדיין כאן!
בתערוכה משתתפים: 
אוסי גפן, אייל אסולין, איה אלטמן כהן, אווה שלו, אורלי לנדבר טרלובסקי, אורנה אוריין, אשחר חנוך קלינגבייל, גילי זיוון, דן (פפו) מרציפר, דנה בר- און,  דפנה דישי ויסוקר, זהבה מסר, זוהר מורג, יונה לוי גרוסמן, יוסף ג׳וזף דדון, לוריין תארי, לי נגאוקר, לימור צרפתי מקס, נדין בר נוי, נריה טרבלסי, עינב הלפרן-סנקר, שרקה פרחיה, ראובן נכון, רון גונג, שוש שגב, שלי סולומון, שרון קן-דור
    
ביוזמת עמותת אום קולטור- הבית לאמני הנגב המערבי.
150 אמנים רב-תחומיים מהנגב המערבי. העמותה מקדמת יצירה מקורית, מנכיחה את קולם של האמנים והאמניות המקומיים ומפתחת את האמנות כמקור פרנסה, יזמות וחוסן קהילתי.
חלק מהכנסות המכירה יוקדשו לעמותת בית אום קולטור לטובת המשך תמיכה וקידום מקצועי של אמני האזור.

"אוצרות העוטף"
נופים ואנשים

bottom of page